obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti Overtime gym s.r.o. – skupinové lekce

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují vztahy mezi poskytovatelem služeb společností Overtime gym s.r.o., IČ: 22449141, se sídlem U Labe 1287, Hradec Králové, zapsané
v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl C, vložka 54093 (dále jen „poskytovatel“) a klientem (dále jen „klient“) v souvislosti rezervací a poskytováním lekcí skupinového cvičení prostřednictvím webových stránek https://www.gymovertime.cz (dále jen „e-shop“). Adresa provozovny, kde se lekce konají je uvedena na e-shopu.

1.2 Klient učiněním rezervace potvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami a souhlasí s nimi.

2. Registrace a rezervace

2.1 Klient se může zaregistrovat na e-shopu, aby získal přístup k online rezervacím lekcí cvičení. Registrace je zdarma a nezávazná, bez registrace však není možné provádět rezervaci lekcí online. Při registraci na e-shopu a rezervaci lekcí je klient povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Uvedené údaje je klient povinen při jakékoliv jejich změně aktualizovat. Údaje uvedené klientem při registraci jsou poskytovatelem považovány za správné.

2.2 Registrace zahrnuje vyplnění následujících údajů:

  • Jméno a Příjmení: Klient je povinen uvést své jméno a příjmení.
  • Telefon: Klient je povinen uvést platné telefonní číslo, které bude sloužit pro případnou komunikaci s poskytovatelem.
  • Email: Klient je povinen uvést platnou emailovou adresu, na kterou mu budou zasílány informace o rezervaci a další důležité informace.

Dále je klient povinen zvolit si heslo pro svůj účet, které bude sloužit k přihlášení do systému. Klient je odpovědný za zabezpečení svého hesla a za všechny aktivity, které budou provedeny prostřednictvím jeho účtu.

2.3 Lekce lze rezervovat prostřednictvím rezervačního systému, který je přístupný na e-shopu poskytovatele. Klient má možnost si vybrat z aktuální nabídky volných lekcí a zvolit si čas, který mu nejlépe vyhovuje.

2.4 Po úspěšné rezervaci obdrží klient potvrzení na e-mail uvedený při registraci. Emailové potvrzení slouží jako doklad o rezervaci. Rezervace je platná (a smluvní vztah uzavřen) obdržením potvrzovací emailové zprávy.

2.5 Klient souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé klientovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí klient sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

3. Ceny a platby

3.1 Ceny lekcí jsou uvedeny na e-shopu a jsou včetně DPH, pokud není uvedeno jinak.

3.2 Klient je povinen uhradit cenu lekce před jejím konáním. Lekce lze uhradit následujícími způsoby:

  • Kreditem: Klient může využít k úhradě ceny za lekci svůj kredit, který si může předem zakoupit a dobít v rezervačním systému poskytovatele, v hotovosti nebo platební kartou na recepci poskytovatele.
  • Platební kartou: Platby lze provádět přímo v rezervačním systému prostřednictvím zabezpečené platební brány.
  • Hotovost: Výjimečně jsou akceptovány hotovostní platby či platby platební kartou na recepci poskytovatele bezprostředně před začátkem lekce, zejména v případě, kdy lekce nebyla pro klienta předem rezervována a má volnou kapacitu.

4. Storno podmínky

4.1 Klient může zrušit rezervaci lekce nejpozději 10 hodin před jejím konáním, a to buď prostřednictvím rezervačního systému poskytovatele na e-shopu, případně telefonicky přímo u trenéra příslušné lekce. V takovém případě bude klientovi vrácena plná částka za lekci.

4.2 Po uplynutí lhůty uvedené v odst. 4.1 není možné rezervaci zrušit bez ztráty kreditu nebo poplatku za lekci, tj. takovém případě má poskytovatel právo na storno poplatek ve výši 100%, tedy částku uhrazenou za lekci nevrací.

4.3 Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit lekci cvičení v případě nepředvídaných okolností. V případě, že dojde ke zrušení lekce ze strany poskytovatele, vrací se klientovi částka za lekci v plné výši.

5. Informace pro spotřebitele, odstoupení, vady

5.1 Klient spotřebitel má podle občanského zákoníku obecně právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od jejího uzavření. Toto právo se vztahuje na smlouvy uzavřené distančním způsobem (např. online) nebo mimo prostory podnikatele. Podle ustanovení § 1837 písm.  j) občanského zákoníku však klient NEMŮŽE ODSTOUPIT od smlouvy, kterou jsou mu poskytovány služby využití volného času, pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období (rezervace konkrétní lekce).

5.2 Vyřizování stížností klientů zajišťuje poskytovatel prostřednictvím elektronické adresy uvedené přímo na e-shopu.  Informaci o vyřízení stížnosti zašle poskytovatel na elektronickou adresu klienta.

5.3 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

5.4 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

5.5 Poskytovatel je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.  

5.6 Má-li klient za to, že mu služba byla poskytnuta vadně, je povinen obrátit se na poskytovatele na kontaktních spojeních uvedených přímo na e-shopu a reklamovat vady služby v souladu s občanským zákoníkem. Klientovi náleží nároky z odpovědnosti za vady dle příslušných ustanovení občanského zákoníku.

6. Ochrana osobních údajů

6.1 Tímto poskytuje poskytovatel klientům informace o účelu, způsobu a rozsahu zpracování osobních údajů, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném ohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/(dále jen „GDPR“).  

6.2 Poskytovatel zpracovává všechny získané osobní údaje klientů v souladu s GDPR a dále v souladu s relevantními vnitrostátními právními předpisy. Poskytovatel a klient spolu uzavřeli nebo hodlají uzavřít smlouvu o poskytnutí služeb – cvičení v rámci skupinových lekcí s online rezervací a platbou.  V rámci uvedeného právního vztahu pak poskytovatel zpracovává osobní údaje klientů.

6.3 Účel zpracování osobních údajů

Poskytovatel zpracovává osobní údaje klientů za účelem:

  1. splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je klient, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost klienta,
  2. pro splnění právní povinnosti, která se na poskytovatele vztahuje,
  3. pro účely oprávněných zájmů poskytovatele či třetí strany, kromě případů, kdy před těmito zájmy mají přednost zájmy nebo základní práva a svobody klienta vyžadující ochranu osobních údajů.

6.4 Rozsah zpracování osobních údajů

Poskytovatel zpracovává osobní údaje subjektu údajů v rozsahu nezbytném pro účely uvedené v odst. 6.3 výše, a to v rozsahu:

  • identifikační údaje: jméno, příjmení
  • kontaktní údaje: telefon, emailová adresa;
  • další osobní údaje vztahující se k předmětu smlouvy: číslo bankovního účtu, platební údaje, příp. další osobní údaje plynoucí z konkrétní smlouvy či ze zákona.

V případě, že by klient nesouhlasil s poskytnutím osobních údajů v uvedeném rozsahu a za uvedeným účelem, nelze shora uvedený smluvní vztah mezi poskytovatelem a klientem uzavřít.

6.5 Zdroje osobních údajů

Společnost získává osobní údaje zejména od klienta v rámci jednání o uzavření smlouvy.

6.6 Zpracovatelé a příjemci

Osobní údaje jsou zpracovávány převážně samotným poskytovatelem. Dále mohou být pro naplnění výše popsaných účelů osobní údaje poskytnuty externím subjektům provozujícím rezervační systém nebo zajišťujících platební brány a dále subjektům zpracovávajícím pro poskytovatele daňovou a účetní agendu, popř. profesionálním poradcům (daňový poradce, advokát), a to pouze v rámci Evropské Unie. Jiným subjektům předá poskytovatel osobní údaje jen tehdy, pokud jim bude svědčit zákonný důvod pro přístup k údajům (orgány činné v trestním řízení, jiné kontrolní orgány se zákonným zmocněním pro přístup k informacím), nebo pokud to bude nezbytné pro ochranu práv poskytovatele.

6.7 Způsob zpracování

Společnost zpracovává osobní údaje manuálně a/nebo prostřednictvím výpočetní techniky. Ochrana osobních údajů je poskytovatelem technicky a organizačně zabezpečena v souladu s platnou legislativou. Stejné zabezpečení vyžaduje poskytovatel i od případných dalších zpracovatelů osobních údajů.

6.8 Doba zpracování

Osobní údaje budou zpracovávány a shromažďovány po celou dobu trvání vzájemného právního vztahu mezi poskytovatelem a klientem a po jeho skončení po dobu nezbytně nutnou pro ochranu práv a oprávněných zájmů poskytovatele a plnění jeho zákonných povinností.

6.9 Práva subjektů údajů

Klient má veškerá práva přiznaná GDPR, tj.  zejména:

  • právo na přístup k osobním údajům
    Klient má právo vědět, jaké osobní údaje o něm poskytovatel zpracovává, za jakým účelem a po jakou dobu je zpracovává, jak osobní údaje získává a komu je předává a jaká jsou jeho práva. Tyto informace nalezne klient v této části podmínek. Klient má rovněž možnost poskytovatele individuálně dále požádat o informaci týkající se zpracování osobních údajů, včetně poskytnutí kopie zpracovávaných osobních údajů. Poskytovatel je povinen poskytnout bez zbytečného odkladu alespoň informace o účelu zpracování, osobních údajích, příjemcích a informace o povaze automatizovaného zpracování, pokud jsou užívány pro rozhodování o právech subjektu údajů. Informace se poskytují za přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí takové informace
  • právo na opravu, resp. doplnění
    Pokud klient zjistí, že osobní údaje, které poskytovatel o něm zpracovává jsou nesprávné, nepřesné nebo neúplné, má právo na opravu či doplnění takových údajů.
  • právo na výmaz
    Poskytovatel vymaže osobní údaje bez zbytečného odkladu, jestliže je splněn některý z následujících bodů:
    • osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány,
    • klient vznese námitky proti zpracování a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování,
    • osobní údaje byly zpracovány protiprávně,
    • osobní údaje musí být vymazány ke splnění právní povinnosti.
  • právo na omezení zpracování
    V některých případech lze využít právo na omezení zpracování osobních údajů. Toto právo umožňuje, aby došlo k označení osobních údajů a tyto údaje nebyly předmětem žádných dalších operací zpracování po omezenou dobu. Zpracování osobních údajů se omezí, když klient popírá přesnost osobních údajů (do doby, než bude zjištěno, jaké údaje jsou správné), osobní údaje jsou poskytovatelem zpracovávány bez dostatečného právního základu, osobní údaje nejsou třeba pro uvedené účely zpracování, ale klient je požaduje pro určení, výkon nebo obhajobu svých právních nároků, nebo klient vznese námitku proti zpracován (po dobu, kdy probíhá šetření, je-li námitka oprávněná).
  • právo na přenositelnost údajů
    Podstatou je možnost za určitých podmínek získat osobní údaje, které se týkají klienta, a jež poskytovateli poskytl, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a právo předat tyto údaje jinému správci, aniž by tomu poskytovatel bránil. Zároveň má klient, pokud požádá, i právo na to, aby poskytovatel předal jeho osobní údaje ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu jinému správce, je-li to technicky proveditelné. Společné podmínky k aplikaci práva na přenositelnost jsou, že musí jít o zpracování založené na právním důvodu souhlasu či smlouvě a zpracování se provádí automatizovaně. Výkonem práva na přenositelnost nesmí být nepříznivě dotčena práva a svobody jiných osob.
  • právo vznést námitku
    Právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů může klient u všech osobních údajů, které jsou zpracovávány za účelem oprávněných zájmů poskytovatele. Poskytovatel osobní údaje dále nezpracovává, pokud neprokáže závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad zájmy nebo právy a svobodami klienta, nebo pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.
  • právo nebýt předmětem automatizovaného individuálního rozhodování s právními či obdobnými účinky, zahrnujíce i profilování
    Toto právo zajišťuje klientovi, že nebude předmětem rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování, které má pro něho právní účinky nebo se ho obdobným způsobem významně dotýká. Jinými slovy, jde o zajištění, aby se o právních účincích nerozhodovalo automatizovanými postupy bez lidské ingerence, kromě možných výjimek. Automatizované rozhodování je přípustné v případě, kdy je nezbytné k uzavření nebo plnění smlouvy mezi klietem a správcem, pokud je povoleno právem EU nebo členským státem nebo pokud je založeno na výslovném souhlasu klienta.
  • právo podat stížnost u dozorového úřadu
    Klient má právo kdykoliv se také obrátit se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů, který sídlí na adrese Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, ID datové schránky: qkbaa2n, e-mail: oficiální: posta@uoou.cz, telefon: pevná linka: +420 234 665 111 (Ústředna).

6.10 Při uplatnění svých práv je klient oprávněn obrátit se i na poskytovatele, jehož kontaktní údaje jsou uvedeny v těchto podmínkách a přímo na webových stránkách poskytovatele.  

6.11 Klient souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je rezervaci na webové stránce možné provést a závazky poskytovatele plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač klienta, může klient souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

7. Závěrečná ustanovení

7.1 Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na e-shopu. Používáním služeb poskytovatele klient potvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami a souhlasí s nimi.

7.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv měnit. Změny podmínek budou zveřejněny na e-shopu a nabydou účinnosti dnem jejich zveřejnění. Klient by měl pravidelně kontrolovat tyto podmínky, aby byl informován o případných změnách.

staň se členem a získej první vstup do gymu zdarma!

Stát se členem